Tomorrow can only be better if yesterday was FAB!

Gooooooooood morgon!
Jag hade en så underbar kväll igår! K och jag tog oss till Bagpipers där vi satte oss och kikade på semesterresor. Eller ja, jag kikade mest på bartendern, fy fasiken vad han är vackert snygg, heeelt galet vad jag tycker han är mucho najs! Trevlig är han också och gav oss lite komplimanger, aldrig fel, can´t wait for sunday, pubquizz! =) Vi satt iaf där, drack vin/öl, och körde "vem utav dessa skulle du get it on with - leken", mycket mycket roligt. Sen joinade J och vi fortsatte kvällen att diskutera både det ena än det andra, lovely!
Vid elva trillade jag hem och upptäckte att tvättstugan var tom, så jag kastade in två tvättar och tvättade tills nästan halv två. FINALLY, FINALMENT, ÄNTLISCH!

Det kan vara vädret, det kan vara bartendern, det kan vara jobbspanet, det kan vara all träning jag hållit på med den senaste veckan, det kan vara mina härliga vänner, det kan vara sömnen jag fått de senaste helgerna, det kan vara alla nya kläder, det kan vara en mysig uppkommande helg med mama, but I am loving life!!!!! Gör inte ni det med?

Ciao


Kommentarer
Postat av: annelie

Vilket härligt inlägg! Blev helt glad när jag läste det. Nästa gång jag kommer upp til Stockholm får du ta med mig till Bagpipes så jag får spana in den där bertenden du snackar så mycket om. Efter allt ditt prisande här i bloggen har han u lite att leva upp till.. =)

Massa kramar

2010-05-20 @ 10:43:23
Postat av: Sanna

LOVAR Annelie, Bagpipers blir första stoppet när du kommer nästa gång! =) Kram på dig med!

2010-05-20 @ 13:35:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0