Kenza spotting!

Okej, kändiskollen är kanske inte vad den borde vara dådå. Idag på bussen satt en äldre kvinna. Skådespelerska. Lik Christina Schollin men tröttare look lixom. Har (trodde jag) varit med i varuhuset och lite sådana serier. Men jag kan inte komma på namn eller något. Sen såg jag Kenza idag igen. Andra gången på två veckor. Vet ni vem det är?

Kenza- bloggaren

Anywhoo, jättesöt tjej men hon såg lite suris ut när jag mötte henne, men det kan man ju inte bygga en åsikt på, jag kan se hella sur ut när jag kommer gående. Som idag, gick in affär, tar vad jag ska ha, går till kassan. Där står en tjej som inte redigt pratar svenska ( av asiatiskt ursprung) och vill betala med kort men har ingen pin och lämnar fram ID..som tillhör ngn annan!!!!! Vad tror du lilla flicka?? (Hon var nog 25 typ) mannen i kassan försökte förklara att det där går inte. Jag såg nog suris ut när jag lämnade den affären men normalt är jag ju miss sunshine herself, right =)

Sista jobbedagen imorn, efter jobbet ska jag promenera hem, en sträcka på 8km, vilket inte är så långt, så lets hålla tummarna för solen =)

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0