Any time, any day, any moment, Im ready for some chocolattychocolate!

Det här med att "vissa saker kan inte göras vissa tider" har jag aldrig förstått. T ex som det att äta godis kl sju på morgonen. De flesta säger alltid nej men gud det är alldeles för tidigt. För tidigt?? Jag kan nog äta godis dygnets alla timmar, som när jag köpte några chokladbitar halv sju en morgon och mannen på pressis undrade om jag vill ha något att dricka till "min stadiga frukost" =) Nemas problemas. Haha retarderat.

SUCK - jag har fortfarande inte fått tvätta, sista chansen ikväll kl tio. Igår skrev ngn upp sig från 18 till 23 men kl 23 var tvättmaskinerna i full gång och inte fick jag min tid. Stor irritation som växer inom mig samt tvätthögen som växer. Snart sover jag på balkongen.

Ikväll blir det öldrickande (för Ks del, jag håller på min alkoholfria månad) på Bagpipers och jag får kika på min bartender. Sommarresa ska planeras, och jag måste få analysera av mig lite, finns en del saker som förbryllar min lilla varelse och som skapar rynkor i min än så länge släta panna, mohahaha jag har lt för mycke Danielle Steele. Nu ska jag lyssna på min nya favvis Joshua Radin, LOVES HIM!

Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0