What Ive done and will be doing - maj is coming to an end...

Vad har jag sett,gjort och upplevt denna helg?

- Tekniska Högskolans tunnelbanegolv är extremt halt, där ramlade jag pladask och vrickade foten, måste varit en rolig syn=)
- Man ser sjukt mycket kändisar i stan: Emilia, Anders S Nilsson, Anna-Lena Brundin och Emma Sjöberg   (Emma var för övrigt grymt snygg IRL)
- Elita Plaza hotel är bra men inte världens bästa hotell trots att de säger sig vara första klass.
- Restaurangen på torget vid kungsträdgården har supergoda chevresallader!
- Trodde aldrig jag skulle säga det men lösgodis är inte gott längre, känslan man får efter att ha ätit det är faktiskt hemsk och jag hoppas den håller i ett bra tag, no more lösis for me for now, naturgodis är way godare!
- Killar är de mest retarderade varelserna som walkat på denna jord, although we love them none the less =)
-  Intervjuer är ganska roliga, speciellt när intervjuaren tycker det är roligare att prata om sig själv än den han intervjuar =)=)

Imorgon ska jag på Nöjesguidenevent med M, på torsdag blir det SATC-filmen, AW på fredag och Grönan på lördag, härlig härlig vecka!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

den var UNDERBAR! Han var nog the best. snart sunday!!

2010-05-25 @ 12:04:26
URL: http://micela.freshmagazine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0