Tack vare den bra dagen igår, förvärrade jag inte dagen idag.

Idag på vägen hit fick jag en kille i min ålder mitt emot mig på tåget. Stora glasögon, tröja, manchesterbyxor, såg allmänt rädd ut. Hans väska han hade i handen satte han ner på golvet. Träffar mitt knä ochjag tittar upp på honom för jag väntar mig typ oj ursäkta, eller ett leende för att säga att hoppsan. Han stirrar trotsigt tillbaka precis som " I dare u to challenge me to say I´m sorry, I don´t do sorry, I´m such a cool cat" Mja tveksamt om han sagt så men uppsynen sa det. Alltså inte en liten rädder. Jag hade lust att säga, det gick bra det är ingen fara, han totalt mosade mitt knä med sin rygga, not cool. Men eftersom jag hade en sån fin dag igår (vilket nog inte han hade haft) så lät jag det vara. Han trampade säkert i hundbajs sen ändå.

2 timmar kvar innan jag sätter av mot Sergels torg och lite light demonstrering. Jag är inte bekväm i att demonstrera, tycker det är coolt och bra att folk orkar och vill göra det men det är egentligen inte för mig. Men som den snälla vän jag är och också eftersom jag faktiskt tror på saken så tänker jag sticka dit och ropa ett eller två ord. Sen blir det dance med Jorge, my all time favourite!

Ikväll kommer Eme hem! Yay, har saknat min sambo en massa, uppdatering delux blir det ikväll!

Ciao

Kommentarer
Postat av: marresmamma

Där fick du tillbaka för att du inte sa ursäkta när du stötte till barnvagnen, minsann ;) Karma, dear! Ha det så kul på demonstrationen och kanske du, S, J å Em vill komma i helgen och äta med mig? P jobbar, buhu...

2010-10-04 @ 17:46:34
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com
Postat av: Sanna

Du har rätt Anette, Karma is a true bitch =) Har en killkompis på besök i helgen..tyvärr, nästa helg kanske?

2010-10-05 @ 07:42:20
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0