3 SEPTEMBER - A VERY SPECIAL DAY.

Den 3 september är ett speciellt datum. Tydligen är det så att det var den 3 september som min mamma fick veta att jag skulle komma till världen. Och det vet vi ju alla att herreminje vilken stor dag!!
Den 3 september 2002 åkte jag till USA för första gången. Den 3 september 2003 åkte jag hem efter ett omtumlande år i USA. Sedan dess har jag sett till att göra något speciellt på denna dag. 3 Sept 2004 började jag skolan i Aix en Provence, 2005...flyttade till Örebro, 2006 & 2007 kom jag tillbaka till Öret efter härliga somrar i Paris. 2008 åt jag en amerikansk muffins i San Diego och tänkte tillbaka på alla 3 septembrar jag "firat" Förra året glömde jag av min speciella dag lite grann men idag sitter jag här och tänker göra dagen superduperspeciell! Och på ett sätt blir den det, för idag publiceras mitt första nyhetsbrev för mitt nya företag!! September 3rd är helt klart and always a perfect dag!

Ibland gör man så pinsamma saker. Den här gången involverade det en kille, några kort och denna kille som inte skulle se korten. Hahaha. Såhär i efterhand var det ju superroligt. Men i stunden mortification? Mmm not that funny LOL =)=)=)=)=)

Nu gör vi denna fredag hörrni!!

A - mailboxen ekar toooom, men av uppdateringar så förstår jag ju att Gbg gäller järnet nu, då får vi organisera en get together på andra sidan Svedala snart!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0