Beyoncefriday

Så var det äntligen fredag. Det är egentligen synd att längta bort dagar och veckan har ju varit bra, superbra faktiskt men vissa aspekter är ju mindre bra och dem måste jag gå igenom för att nå de bra. Oh well. Igår var det Bodyjam på gymmet, ett grymt bra danspass, loved it!! Det bästa med "riktiga" gym är att de har ett grymt bra utbud av klasser så idag blir det dans igen men en annan form. Det kommer alltså bli massa dans denna höst, samtidigt som många bodypumpklasser. De säger ju att en blandning är bästa träningen.

Igår fick jag och J nöjet att se min närmaste granne. Han är perfektion stöpt i en person. Helt perfekt är han. Typ en sådan kille man ser i filmer. Han.bor.bredvid.mig. Still untouchable. För jäkligt. =)

Nu ska jag lyssna på Beyonce hela dagen, ingens musik gör mig så glad och nöjd som hennes.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0