Bye Helsinki for now.


There is nothin wrong with a little luxury in an ordinary girl´s life.


Jodå som jag sa, Helsingfors har växt på mig. Och det är nog inte sista gången jag är här, om två veckor bär det nog av igen.
Gymmet välkomnade mig imorse igen, och efter god gröt och fruktfrukost (sundheten själv I must say) är vi nu tillbaka på kontoret för jobbilobb!

Det är spännande det där med människor, man tror man har fått grepp om någon men så visar dem sig vara helt annorlunda. Skönt på ett sätt, trist på ett annat.

Ciao


Kommentarer
Postat av: marresmamma

Åh, visst är dom fina (domkyrkan och rysk-ortodoxa)? Vi hann aldrig stanna och spana in dom på¨nära håll när vi var i Suomi...

2010-09-10 @ 09:20:29
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0