Do these things really happen?

Hoppade inom Telenor idag för att hämta upp mitt modem som varit på lagning. Killen öppnar med om jag är nöjd med min telefon. Sen undrar han om hela familjen är nöjd med telenor? Är pojkvännen det med? Jag förklarar att någon pojkvän inte existerar. Han fortsätter med att säga att jag INTE ser ut som 27, max 22. När han sen tar fram modemet och ska kolla priset, sticker jag in att ussssch jag vill inte behöva betala något...
Det visar sig att jag visst måste betala, typ 600:-...och jag börjar sucka lite. Då säger han, vänta lite och så går han iväg. Efter ett tag kommer han tillbaka med ett modem. Han säger att det är hans eget privata som jag får av honom. Han behöver det inte så jag får det. Så ger han mig sitt kort och säger:
Ta mitt kort också och hör gärna av dig så jag får bjuda dig på middag också.

.....................................................................................................................................................................

Japp, säljare, van vid att flörta och vet vad han ska säga, men fasiken vad smickrad jag var och fasiken vad roligt att få uppleva en sådan sak! Nu är ju frågan om jag ska höra av mig till snubben eller inte.... ? =)

UPDATE: Det blir dejt på söndag....efter en annan dejt som jag har på lördag....

Hey I guess u gotta kiss a lot of frogs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faaaaan vad kul, ne sånt händer minsann å da inte varje dag! Go for it girl, det är du värd, en middag och mkt uppmärksamhet :-)

2010-09-27 @ 23:21:09
URL: http://malingoesbananastoo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0