Fin dag idag.

Guten morgen!
Finally Fursday(tänk engelsman säga torsdag), och två dagar kvar av veckan. Har inte haft en lugn stund sen förra veckan någon gång och så blir det inte ikväll eller imorgon heller, but oh well! Längtar till helgen just på grund av det lugn som jag kommer ha.
Hallå, tycker Vickan såg redigt SNYGG ut på senaste bilderna

(Lånad av Ebba Von Sydow)
Brukar tycka hon är ganska alldaglig but she is looking hot hot.
Dags för mig att pallra mig till jobbet, har inte så möe att blogga om idag, iaf inte nu när jag bara varit vaken typ 45 minuter. I´m off!

Ciao

Kommentarer
Postat av: annelie

Jag älskar att du tar dig tid att skriva ett inlägg innan du går till jobbet. Själv försöker jag få ordning i min lägenhet och lära mig hitta i min nya hemstad Göteborg. Ska knåpa ihop ett litet mail till dig senare idag tänkte jag. Kram kram

2010-09-02 @ 13:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0