Ge mig information jag redan har. En gång till tack.

Min hyresvärd ringde igår. På min telefon(såklart) och berättar att ventiler ska bytas i lägenhet. Jag är inte hemma så hon får gärna gå in med dem i min lägenhet och ordna det. I samma veva ber hon mig om min e-mailadress,mitt telefonnummer och adressen jag bor på.
....................................................................................................................................................
Hon ringer på mitt nummer, alltså har hon det, jag hyr lägenheten av henne alltså kan hon min adress. E-mailadressen bör hon ha eftersom vi oftast mailar varann men jag skickar den såklart igen. Då får jag svar: Jag kan inte se mailadressen, har du skrivit den?.............................För det är ju inte så att jag SKICKAR från min mail, eh jo. ................................................................................

Så nu har jag gett mitt telefonnummer, som hn ringde på. Mailat min mailadress och skrivit den en extra gång i mailet OCH skrivit ner adressen på lägenheten som jag hyr av henne.

Ibland undrar man. Faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Malin

Och hur gammal är din hyresvärd? Lider hon möjligen av demens? Hahaha! Puss

2010-09-09 @ 17:44:10
URL: http://malingoesbananastoo.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack vännen :) Kom till av en slump men nu så är jag fast haha!

2010-09-09 @ 21:40:30
URL: http://malingoesbananastoo.blogg.se/
Postat av: annelie

Humor!

2010-09-10 @ 17:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0