Nu är det slut på veckan nu är det dags för....klackarna i taket!

Vissa morgnar, sådär en gång varannan vecka, vill jag ha choklad på morgonen. Mumsa på till mitt kaffe. De flesta får inte i sig choklad så tidigt på morgonen. Det får jag. Sen efter att jag ramlade pladask i trappan på T-centralen gjorde att chokladen var given. Tröst. Men jag får skylla mig själv. Smsa/byta låt/läsa metro och gå i trappor blir tydligen för mycket för mig en fredagsmorgon. Åh det är freeeeedag. Nya naglar väntar, middag på Garlic & Shots och "klackarna i taket" ikväll är det sagt. Vi får se hur långt upp klackarna kan gå på en pensionär som jag.

Igår såg jag två avsnitt av "Kungarna av Tylösand". Fruktansvärt. Äckligt. Förnedrande.Chockande. Kommer jag fortsätta kolla, säkert. Så är det ju med dessa skitserier. Man vill se även om man äcklas av dem. Disgusting people.

7,5 timmar tills vi tar helg, längtar jag massa till så jag får sova, klippa hår och handla och umgås med bästaste människorna!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0