Same day different routine

Idag hade jag en annorlunda men underbar morgon. Jag tog mig en annan morgonrutt, mötte upp en vän och fortsatte till hemlig ort. Uträttade det jag skulle göra och träffade på en annan vän. Fick småpratat lite med dem båda och guuud vad jag saknar dem och stället!!! Det skar i hela mig att behöva lämna dem och fortsätta till jobbet.

Men dagen här har gått fort. Två timmar knappt tills jag lämnar stället för att möta chokladsnäckan som anlänt vid det laget! Igår var en av de bästa kvällarna på länge länge och jag måste erkänna fair and square att jag har de bästa killkompisarna i världen. Rakare, ärligare och snällare finns inte! ikväll blir det världens bästa ladies, mina tre vapendragare i vått och torrt, bättre måndag/tisdag kan man inte få!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0