TRÄNING!!

Det här med träning....Jag tränade som en galning förra året och gav inte något resultat överhuvudtaget. Iaf inte de resultat jag var ute efter. Less var jag på det, som fan. Men nu börjar det rycka i träningsnerven så nu är det dags igen. Efter ett års uppehåll av kontinuerlig träning börjar jag nästa vecka. Mjukstart med badminton med mina kära XEniro-kollegor, följt av gymsessioner på gymmet på hotellet i Finland innan jag på fredag stampar till World Class och signar upp mig för ett gymkort. Låter väl som en bra idé!?!?!

Därför får jag njuta denna helgen av att bara ligga i soffan, kolla KUWTK och Entourage, slöa Sanna är snart ett minne blott!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0