Lördagsmyyyyys

Egentligen vill jag inte bo i USA, men ibland får jag ett sug efter det sättet att leva. Att bilen är mitt tempel och tar mig överallt. Att svänga in vid Starbucks and grab a latte (skinny,decaf,half foam, half coffee,not stirred typ) att säga OMG till allt, att tycka att mitt land är världens bästa och springa runt på deras superstora malls o shoppa på Gap, Victoria Secret och Banana republic. Men sen återgår jag till att titta på mitt liv här och tänker att det är inte fy bubblan det heller, jag kan ju alltid göra det lite amerikanskt, förutom biltemplet.

Har idag varit och röstat, och snart vankas middag på Zum Fransikaner, spännande med ny resto!

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0