Första veckan av september!

Mondaymorning aaand jag sitter och visualiserar badmintonsegern ikväll. Samtidigt slänger jag ett öga på Jimmie Å, som snackar en massa goja på nyhetsmorgon, sicken pajas. Nu hoppas jag att dagen har massa saker att ge, mycket på jobbet, att kaffemaskinerna är återinstallerade och med bra kaffe och klockan går snabbis till kl fem. Funtar på att unna mig lite sushi ikväll, det var ett bra tag sedan och sushin på gärdet är bra god.

Update: Kaffet är nu på Eniro-nivå (som jag läste i DN har fått ny VD, spännande utveckling, här måste luskas) och jag har ett nyhetsbrev att ta tag i. Suketterna är nu min nya vän iom äckliga kaffets ingång på jobbet och filmen 88 minuter på fyran igår var väldigt bra! Jag längtar ihjäl mig efter nästa måndag och tisdag : Middag med älskade Erik och Adam sen på tisdagen kommer Emelie!!! En vecka!!! Måtte den gå fort fort!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Emelie

WOOOP WOOOP

2010-09-06 @ 11:59:00
URL: http://missemli.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0