Muminlandet!

Hei, miten se on?
Japp, då var man tillbaka i Helsingfors och Finland. Fint väder vilket ju gör staden smått bättre men nja, är inte så förtjust i den finska huvudstaden. BUT, ikväll blirre sushi, andra kvällen i rad. Galet nice. Jag tyckte jag förtjänade sushi igår efter att har utklassat (!!) pojkarna i tennis....mja hade väl liiiite hjälp av tennisdrottningen herself=) Härligt att träffa dem igen, jag saknar dem och dem ställer upp och träffar mig, dem är dejliga dem!
Idag fyller Josefin år, har grattat henne på alla möjliga kanaler så även här, CONGRATZ darrlin!

Klockan är elva här, en timme till lunch, ska fixa mina listor så får jag fokusera på de "hemliga mapparna" som ska fixas i eftermiddag. Frågan jag ställer mig just nu är om jag ska träna imorgonbitti så jag kan shoppa lite imorgonkväll ELLER träna imorgonkväll och hoppa shoppingen....Ganska givet svar va?

Ciao




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0