Visitors and guests

En efter en trillar dem in. Besökarna. Och det är ju så kul! Senaste besökaren var Mr Gothenburg, lätt roligaste snubben jag någonsin träffat. Han dimper ner igen i min soffa nästa helg. Och A från Jkpg som vi fick äran att fika med en timmish, dessa underbara bekantskaper som lever trots att vi inte bor i samma stad. Delish! Veckan efter sladdar Miss pilot in, i stan dock inte på min soffa. Då blirre röj på Hells. Aldrig varit där. En tjejkompis som Djar där. Dock i rockbaren. Får ge det en chans. Som jag gör med all musik men som oftast inte får mig på kroken. Därefter är det återigen dags för snäckan från Jkpg att fräsa förbi, om än kort så kommer hon. Ljusglimtar i höstmörkret. Någon mer som vill komma och lift our spirits up in Estocolmo?

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0