Det är bra att veta...

Dags för ny vecka med jobb och NY träning. Jag ska återigen prova på spinning. Jag gillade inte spinning när jag provade det några gånger för några år sedan men har bestämt mig för att hoppa upp i sadeln(literally) och prova igen. Det sägs ju vara sjukt bra träning och jag behöver lite variation till mina promenader, danspass och joggingturer. Gym och spinning gör kanske träningen än roligare! Till sommaren blir det ju morgonsimning som jag älskar!

Det har gått 15 veckor av 2009. Som tur är har jag ett jobb att gå till. Jag bor ju ftf hos mina föräldrar vilket INTE är idealet för en 26-åring men sånt är det. Jag vet att jag har arbete till den 1 september vilket är skönt. Jag vet att jag ha en utbildning jag ska avklara under samma period. Jag vet att jag har små utflykter planerade och en rolig sommar i Båstad att se fram emot. Jag vet att nästa helg är det påskhelg och det blir Pepes Bodega besök och kanske något påskägg...beroende på om jag orkar med en "sockerbakfylla" till. Jag vet att helgen efter får jag spendera utanför Sveriges gränser- najs! Det är bra att veta sådana saker när man bor hemma hos föräldrar med sina bästa vänner långt borta. Det gör att bo hemma går an..iaf fram tills den 1 september.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vilken utbildning? Vad har du hoppat på? :) KRAMEN

2009-04-05 @ 19:34:41
Postat av: Sanna

Jag ska läsa AMADEUS, du vet den IATA-saken jag pratat om=)

2009-04-05 @ 19:40:41
URL: http://zansi.blogg.se/
Postat av: Emelie

see life is gooood!!! Jag tänker som så att inom 2 år är det väl ändå rimligt att man har kommit någonstans i livet? eller vad tror du?? Skönt att du har nått att göra iaf darrrrling.Puss

2009-04-05 @ 20:45:35
URL: http://browni.blogg.se/
Postat av: Sanna

JA! Emelie, du har rätt! Det får ta lite tid att etablera sig, skaffa arbetserfarenhet men om något år ligger världen för våra fötter och vi kan leka och ha roligt igen! !VICTORY!

2009-04-06 @ 13:59:43
URL: http://zansi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0