Jag ligger ju i lä med antalet barn iaf...



Det är heeeeelt galet, 21 BARN och 29 ÅR GAMMAL!??

Som svar på mina egna frågor jag ställde här så har jag fått perfektus hy igen och mitt hår har växt-YAY! 2 veckor till klippning så väx väx väx!
En ny plan för framtiden börjar ta form i mitt lilla brydda huvud. Jag tror minsann jag har hittat det ultimata till hur jag ska gå tillväga med allt. Planera planera planera, what I do best=)
Imorn är det Mors Dag pch jag har köpt fin present till mor. Sen blir det sim och sol med P följt av Mors dag lunch!
På måndag blir det utgång och Timbuktu för hela slanten!

Ciao

Kommentarer
Postat av: Erik

Verkar vara en bra kille den där...

2009-05-31 @ 14:44:27
URL: http://www.rokaas.com
Postat av: marresmamma

Undrar vem som är sämst på att skydda sig, killen eller dessa elva tjejer... Hoppas vi ses snart, lilla Sanna!

2009-06-03 @ 18:29:01
URL: http://vardagsaventyr.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0