Am I??

Är jag en dålig person? När jag läste min väns blogg häromdagen kom jag på mig själv....Jag har under ett långt tag träffat en kille som redan har tjej. Jag visste inte från början men när jag fick reda på det skulle jag sagt so long, farewell, au widerseen, good bye men jag gjorde aldrig det.
Och nu har jag träffat tjejen i fråga. Hon är trevlig, en god person och där står jag och pratar om vind och väder men det enda jag kan tänka på är att jag vet något som hon inte vet. Och det jag vet skulle krossa henne och hennes tillvaro om hon fick reda på det...Det är väl inte mig hon kommer hata mest, men varför gör jag såhär mot en tjej, skulle jag vilja att någon anna tjej gjorde det mot mig?
What comes around goes around???
Fram till mitt möte med henne, så existerade hon inte. han bara fanns inte i min värld. Men en dag bara stod hon där. En riktig person, med känslor.
Mitt förnuft säger sitt, mina ord jag trycker in i min dagbok säger att så här borde jag göra. Min hjärna säger likadant...men vad säger hjärtat? It´s not about love, trust me....But what is it then? varför kan jag inte släppa taget? I´m literally going crazy!!!

Vi som inte säger nej till upptagna killar....vad är det för fel på oss? Det finns runt en miljon killar, singlar och underbara och ändå väljer vi att klänga oss fast vi de som inte kan ge oss mer än någon timme om dagen....nej vi borde sluta upp med det...men man kan ju som bekant inte kontrollera sina känslor och tankar.

Det är lördag kväll. Här sitter jag med omslagspapper och julklappar. Dammsugaren och dammtrasan. Tv med skitprogram. Men jag är ganska okej. Det kunde ha varit mycket mycket värre.;=)
Nu ska jag fortsätta grunna på hur jag ska kunna göra 2006 till ett bättre år, då jag kanske kan sluta göra folk illa utan att de vet om det. För det värsta scenariot skulle ju vara om hon visste, då skulle jag inte stå ut med mig själv.....

Ciao


Kommentarer
Postat av: emelie

jaa du, jag vet inte vad jag ska säjja, det löser sej, de gör d alltid=) å förhoppningsvis kommer hon aldrig få veta nått=)

2005-12-17 @ 23:41:05
Postat av: Linda

Jag tycker inte att du skall tänka på det, det är ju trots allt inte du som gör fel det är han! Fast och andra sidan förstår jag hur du känner, jag skulle inte vilja hamna i den situationen...

2005-12-18 @ 09:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0