B

 Jag har tråkigt. Så fruktansvärt tråkigt. Skulle jag suttit i bibblan nu och arbetat med arbetet, ja det skulle jag. Eller skulle jag varit på gymmet och tränat? Ja det skulle jag också kunnat vara. Men istället sitter jag här framför datan/tvn och gör absolut ingenting. Känns som om alla andra förutom jag är så effektiva och duktiga.... men jag orkar faktiskt inte just nu, jag vill vara lat, vill bara sitta här och zappa mellan kanalerna.

Så jag kanske får skylla mig själv att tiden sniglar sig fram, att jag har så tråkigt. Men det är väl när man har som tråkigast man inser att man måste ha tråkigt ibland för att kunna uppskatta den tiden då man har roligt=)

Snön singlar ner utanför, ljusstakar lyser i alla fönster, det är snart jul, älskar verkligen denna tiden på året.....Har tagit tag i julklappsinhandlandet och än så länge har jag lyckats riktigt bra!! Jag hoppas jag får se alla mina kära le stort då de öppnar de julklappar jag köpt.


Kanske ska ta en promenad i snön med ipoden och njuta av att kinderna fryser till is?? Tja det låter ju lite lockande men att lägga mig i sängen med boken jag läser låter ännu bättre=)

Don´t get blinded out there....it´s just snow=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0