Nattliga funderingar

Kåren...hm...Klaras.... ja helt okej...Det är nog de enda ställena jag besökt denna termin. men vad söker jag egentligen? Musiken är tillfredställande. Söta pojkar finns det en del. Men ändå tänker jag bara på annat. Kanske det behövs en hel flarra tequila för att jag ska släppa loss redigt ordentligt, eller handlar det kanske om att jag har känslan av att inte passa in? Jag är inte en flörtare så jag måste bli upptäckt och nästan påhoppad om jag ska träffa dig. Du som kan och vill vara med mig. Men jag mår ganska bra utan dig också. Ja confused är nog det rätta ordet för mina nattliga tankar. Jag vill inte hänga upp mig på fransmannen eller amerikanaren men vad kan jag göra för att styra mina tankar bort från dem när ingen annan vill uppta dem?

Är det kanske Sverige det är fel på? Eller är det mig?


Nu när jag tittar mig runt i lägenheten så ser jag att lortgrisarna jag hade här på förfest stökat ner något riktigt ordentligt, så städning blir det innan jag kryper till kojs med mina funderingar. Nåväl lortgrisarna är ju mina nära och kära, så jag förlåter dem. De enda de vill är ju att lära sig franska=), och vill ju kunna säga vad de tycker och tänker när situationer uppstår. Så jag står till deras förfogande, alltid.

Sista rycket nu innan jullov med marxism och funktionalism....hujeda mig!

Ja städa var det ja, okej ska bara... nej förresten jag tar tag i det med detsamma. Man är som mest effektivast när man har tusen tankar att tänka! Ciao mes amies!

Kommentarer
Postat av: Linda

Koko moin amies! Du e nog bara för söt du, vi ska ha så j-vla roligt när vi åker ti Frankrike i vår! Ciao schu schu! (imponerad av min franska?:) )

2005-12-15 @ 14:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0