Arg....

Jag har blivit addicted. För ungefär 5 månader sedan började jag använda denna mackapären. Och jag var hooked. Sen dess har jag lärt mig en massa, fått ta del av en spännande men ganska knepig värld.
Men nu har det slått runt. En krasch och allt var borta. ALLT. Att man kan ge allt av sig själv till denna dumburk och att den lika snabbt som ögat blinkar kan ta bort allt för en.
För det gjorde den. Och nu är jag arg....egentligen inte så arg på datorn utan mer arg på mig själv. För att jag lät mig själv bli så beroende och fast vid den.
Men det ska det bli ändring på. Den ska inte få ta över mitt liv, mitt fantastiskt roliga liv.
Den ska användas vid behov av användning- that´s it!
Någon som tror mig?
Näää inte jag heller, jag kommer fortsätta sitta här framför den och plinka och ha mig....för man lär ju sig aldrig.....Men en sak vet jag iaf.....BACK UP PEOPLE.....BACK UP!!!!

Kommentarer
Postat av: emelie

jomen visst e d tragiskt

2005-11-17 @ 18:20:28
Postat av: Linda

Märkligt att jag fortfarande inte har fixat backup...två datorer nere och min egen på väg, men tror du det skrämmer mig? Icke sa nicke! Men jag ska...

2005-11-17 @ 19:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0