Happy



Finns det något bättre än att vara glad? Att få skratta så det värker i magen? Varför vill man inte vara lycklig all the freakin´ time!!!?? Eller i alla fall försöka vara det? Tyvärr så inskränker så många saker på ens försök att vara lycklig och glad most of the time. Vad jag önskade att vissa saker inte skapade problem?
Naiv?? Nja jag vet inte, kanske man gör en för stor sak av en bagatell....Kanske man fokuserar på fel saker?
Vad är det som gör mig gladast? När mår jag som bäst?
När jag skrattar. När jag får den underbara känslan av att vara i rätt sällskap, av att känna mig trygg och perfekt som jag är. När jag inte behöver tänka så mycket utan bara får vara. Jag vill inte tänka på tentor, på gamla pojkvänner och möjligheten till en framtid, på personer långt bort och vad de tänker om mig. Vad jag missar när jag befinner mig på en annan ort, vad jag förlorar om jag inte lyfter luren....Vad dum jag är om inte koncentrerar mig på marxismen utan bara njuter av att skratta när Ross skriker PIIIIIIIIIIIIIVVVV IT!!
Oh boy att vänner kan vara roligt ibland!!
Nej man borde bara koppla bort det och INTE grubbla så mycket på saker du inte kan ändra på.
Kanske bara leva för stunden???
Nej nu ska jag sluta grubbla på detta och göra vad jag ÄLSKAR!
Dansa!!
Mes cheries- Carpe Diem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0