Isn´t it funny???

Isn´t it funny att det aldrig kan vara ett positivt resultat när jag som mest behöver det?
Isn´t it funny att man mår som sämst när himlen är blå eller när tåget långsamt lämnar perrongen eller när Londons sky line skymtar i flygplans fönstret.
Isn´t it funny att jag om bara 36 timmar kommer befinna mig i London och just nu vill jag bara kräkas och gömma mig.
Isn´t it funny att det beror antagligen på den person som möter mig på tågstationen??
Isn´t it funny hur lycklig jag kunde varit om jag bara...om jag bara...om jag bara.......
Nej Jag kan inte ändra något, this is who I am...and if you don´t like it, come see me in an another life time!!

London- Here I come!!

Kommentarer
Postat av: micela

Osby here I come.
Örebro kommer inte att känna sig helt de kommande dagarna. eliten är på flykt!

2005-11-02 @ 16:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0