London

Så var man tillbaka efter en hektisk och nostalgisk helg. Det var en bra helg. Jag fick träffa mina älsklingar som jag ej sett på länge och njuta av deras sällskap. Trots den långa resan jag hade framför mig på torsdagskvällen gick den ganska snabbt. Mycket kanske tack vare den coola tjejen jag träffade. hon var skrämmande lik mig när det kommer till livet. Värdesatte och älskade samma saker som jag. Så kvällen började bra. Väl framme på flygplatsen i London bestämde vi oss för att part ways då hon tänkte ta buss och jag tåg. Men det skulle senare visa sig att bussen var det bättre alternativet då tåget inte skulle komma på ett lååångt tag. Väl inne i London möttes jag av honom. Honom, jag ej sett på sex månader. Vi promenerade runt London hela natten, pratade och hade det så underbart bra att jag aldrig ville natten skulle ta slut.
Men det var den tvungen att göra. Några timmar in på fredagen var jag åter hos honom och vi spenderade åter en underbar dag.
Lördagen var dagen då min kusin skulle dyka upp och det blev ett kärt återseende. Efter tre månader på varsin ort kunde vi äntligen face a face prata om allt som hänt. Kvällen spenderades på olika fester O nattklubbar.
En regnig söndag fick oss dyblöta och fick oss att besöka starbucks för tionde gången och umgås me vår nyblivna mamma anette och hennes söta Marius....Aren´t babys the cutest??
Träffade honom snabbt innan jag skulle åka hem....Jag tror jag älskar honom men det är så fel så fel. Han är ju inte min och jag tänker inte kämpa för det längre.
Men han gav mig månag underbara minnen att leva på ett tag.....

Kommentarer
Postat av: micela

love, sweet and you ses imorgon bitti. gud vad trött jag kommer va då! haha tar med min fruktsallad & ställer den hos dig så tar vi den när vi kommer hem sen

2005-11-09 @ 22:53:14
Postat av: nina

premiär för mig här,
jag sär jag sär,
du är nog allt lite kär...:-D
puss gullunge!

2005-11-10 @ 15:27:41
Postat av: Linda

Det låter som en underbar kärleksfilm! Och min vän tänk på att alla kärleksfilmer slutar lyckligt på ett eller annat sätt...puss!

2005-11-13 @ 22:06:04
Postat av: emelie

mupp, som läser fel blogg... hahah

2005-11-15 @ 13:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0