Love life!

Ibland undrar jag varför allt blir som det blir. Att just jag har privilegiet att sitta här med dessa känslor. Jag känner spänningen i hela kroppen inför morgondagen och den stundande helgen. Kusinen och jag ska dricka Latte/Cappucino & smaska blåbärs muffin....på vårt kära Starbucks. Vi ska tillsammans med våra vilda vänner från France & London roa oss och bara njuta av att livet är sådär underbart!  För njuta måste man få göra. Jag längtar så till imorgon kväll när jag landat på engelsk mark. Jag längtar efter att krama om honom,jag längtar till lördag morgon då kusinen kommer, vi har ju inte setts på TRE hela månader=)
Så nu lämnar jag Örebro för ett tag, med sin blåst och sin härliga atmosfär.
But I´ll be back....no doubt....U just wait......
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0