MEEEEEEEEEN!!

.....Allt känns konstigt, det var skoj att komma hem, men jag har glömt allt som jag när jag bodde hemma inte orkade med...de där kommentarerna som sved men som de trodde inte var så farliga....som jag faktiskt trodde skulle svida mer. Men jag har lärt mig att ta dem. De kan inte få mig att tycka precis som dem längre.
Jag börjar väl bli vuxen, börjar väl bli min egen person....
Jag kan inte bo hemma en längre stund, det orkar jag nog inte. Det har varit bra med tre dagar, det får räcka...Jag älskar min familj, don´t get me wrong, men jag har insett att mitt liv ifrån dem är vad jag behöver. Att jag skulle känna så här...trodde jag inte... inte såhär fort.
Men samtidigt så finns de där som ett stor stöd när jag behöver dem, de finns alltid där för mig i vått o torrt och jag är evigt tacksam....
Men ibland....

why o why!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Har man en gång flyttat ut så vill man aldrig tillbaka...inte för att man inte tycker om sin familj, men ibland är dom ju bara så jobbiga!

2005-11-27 @ 17:30:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0