NI är orsaken!

-Men du ser ju trevlig ut, konstigt att du är singel...
-Men finns det ingen kille alls som du tycker om....ja eller ser bra ut?
-Har du ingen pojkvän? Aaaaww men det löser sig!

Hör ni, jag är inte sjuk, inte ledsen, jag mår inte dåligt. Tvärtom jag mår alldeles förträffligt och trivs bra med mitt liv. Jag är 22 år gammal. Jag hade förstått om ni tyckte synd om mig för att jag var ensam och var typ 38 år gammal.
Jag har inte levt färdigt mitt liv än, jag vet inte vart jag kommer bo, jag vet inte vart jag kommer befinna mig inom de närmaste åren. Och jag gillar ovissheten, det är ingen som kan förutse min framtid....än.
Hade jag suttit med Kalle, i en lägenhet i mora väntandes mitt barn, ja då hade livet varit ganska förutsägbart..iaf för de närmaste tio åren.
Ni har som har pojkvän, kul för er, men se inte ner på en för att man inte har det själv....hade jag klagat hade ni gärna fått ömka mig men om jag mår så bra som jag gör nu....SLUTA! Det är ni som får mig att må dåligt för mitt pojkvänslösa liv.
 Jag vill inte ge upp möjligheten att bara ge mig iväg, resa, upptäcka och flytta. UTAN att behöva tänka på ngn annan än mig själv.




När jag träffar Mr Right...då vill jag vara på en annan plats i livet än där jag är idag.
Vem vill inte ha lite mys och kärlek, visst det söker vi alla......

 MEN JAG MÅR INTE DÅLIGT!!! SLUTA TYCKA SYND OM MIG!!

Kommentarer
Postat av: micela

jag tycker bara synd om dig för att du behöver umgås med mig hela tiden :)haha

2005-11-29 @ 15:50:07
Postat av: najninajn

haha, u go girl!!!

2005-11-29 @ 22:50:22
Postat av: Linda

Kan inte förstå mej på vissa människor, fattar dom inte att dom e dom som missar den underbara tiden som singel! sitta hemma och ruttna kan man göra när man är gammal och gaggig!

2005-11-30 @ 18:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0