No more Mr Eastman!

Nu är det slut. Kursen är över, tentan är gjord och luften har bara gått ur mig. Blev jag godkänd? Jag vet ärligt inte, har inte ens en känsla för hur det kan ha gått....jag vet bara att helgen kommer spenderas på ett mycket non-pluggande vis. Ta det lugnt och njuta av friheten jag har fram tills på måndag. Rå om mog själv, räkna mina jäkla points och ta det lugnt.....skulle helst vilja shoppa järnet men med de trehundra kronor som fyller upp mitt konto känns det ganska omöjligt... but oh well Vi får ju nya pengar på fredag och då är jag hemma i båstad.
Det ska faktiskt bli skoj att komma hem till the hometown. Så mamma får ta hand om mig, reta pappa lite och brodern min fixa mackapären framför mig.
Innebandyn saknar jag faktiskt också. Det ska bli himla skoj att se det igen. Och mina "hemma" vänner ska bli trevligt att träffa dem igen....
Nu har jag bott i Örebro i tolv veckor. Jag gillar Örebro. Inte lika mycket som jag gillar NYC Och Paris, men de kan inte ens jämföras....Men jag e så glad för de människor jag träffat här. Och för det denna staden och dess innehåll har gett mig dessa tre månader. Fem veckor kvar till jul, let´s have blast ladies!!!

Kommentarer
Postat av: micela

förhoppningsvis måste vi ju tyvärr säga :)

2005-11-19 @ 19:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0