B-day!

Örebros bussystem sucks big time! Här bestämmer de sig för att efter kl19.00 är bussar gratis. Great Ide, gratis är alltid bra, speciellt för fattiga studenter. Sen visade det sig att bråkstakarna i stan inte kunde hålla sig borta utan bussa blev vandaliserade på alla dess möjliga sätt och gratis var inte längre an option. Men om man då återigen återinför att man ska betala...DÅ FÅR MAN JU FÖR FAN MEDDELA DET!!!! Inte något har det varit om att man ska betala igen. Så idag fick jag tjyvåka in till stan för inte tog jag busskortet med mig. Sen när jag skulle åka hem, ja då får man ju inte betala utan måste ha köpt biljett, men sur som ättika var jag, så istället marscherade jag hela vägen hem. Underbar promenad då argheten släppte efter ngn km och tankarna kunde vandra fritt.

Ja, för ett år sedan sa jag till mina vänner, att nästa sommar kommer jag spendera i Paris. Där ska jag jobba o må så bra som jag alltid gör när jag är där.
Men tiden gick och planerna sjönk allt längre och längre ner i gyttjan utan att jag brydde mig så mycket om att försöka gräva upp dem igen. Men så kom då Paris resan jag o kussen gjorde för att hälsa på vår tredje musketör och våra homies. O boy vad jag vid hemkomsten kastade mig efter spade och hink och började gräva upp planerna. Det är ju där jag vill vara, det är med dem jag vill spendera sommaren!
Så nu pågår febrilt jobbletande och boendesökning. Viktigast är jobbet, boende fixar sig alltid. Men här sk hittas ett jobb om jag så ska gå på gatan..mohahaha skoja bara, oroa er inte SÅ långt går jag inte...hihi

Imorn är det en underbar dag, för det är min födelsedag! Den 26 april för 23 år sedan så föddes en liten flicka som fick namnet Sanna. And that girl is moi! Så imorn kommer mitt humör vara på topp, trots tentaplugg så ska det firas lite grann.....I´m waiting for ur call;)......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0