Get out and be gone!

När ska skitstövlarna sluta dyka upp i våra liv? När ska de snälla omtänksamma och normala männen göra entre??
Ständigt har jag stött på dem, så som mina vänner har. Dessa till synes good-looking men med hjärtat på rätt ställe. Men Oboy så fel vi haft. De har virat in oss i sina nät och sen låtit oss sitta fast där medan de lever livet bredvid med andra och annat. Och vi har snällt suttit kvar med påklistrat leende och sagt att jo då han kommer ändra sig, han älskar mig, jag kan förändra honom, han är den rätta!
Men nu får det ju för i helvete vara nog!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Och vet ni vems fel det är? Jo det är VÅRT eget fel!!
Om han inte behandlar dig som han ska, lämna honom, ge honom inget, undvik honom!!!! Han måste få känna på sin egen medecin. Och funkar inte det, ja då är han förstörd för livet!!!
Trots det eviga-jag trivs som singel-snacket så lets face it. Alla vill vi träffa någon att dela livet med. Men fortsätter vi hänga upp oss på dessa idioter som utnyttjar och leker med oss kommer det sluta illa. Det är jag säker på. Och någon gång är det dags att säga stopp. Någon gång är det dags att börja om. Att börja värdera sig själv och inse att killar som dem förtjänar inte att röra oss, ens med en mils lång tång. De borde stoppas ner i en soptunna och med permanent lock på. Den bästa personen i ens liv är en själv. Man ska sätta sig själv på en piedestal och tänka att endast det bästa är gott nog åt mig!!
Fucked up men.....expensive!
Putting urself first....priceless!


Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så vis min vän..

2006-04-03 @ 21:06:33
Postat av: micela

go girl,
eller go grill. jag vill grilla lax i aluminiumfolie.

2006-04-04 @ 15:51:23
URL: http://micela.blogg.se
Postat av: Linda

You´re so right honey!

2006-04-05 @ 09:58:02
URL: http://nennes.blogg.se
Postat av: emelie

ja jag haller med, blir helt upprord nar jag laser din blogg!!!!!

2006-04-05 @ 13:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0