Paris!

Långsamt går den uppåt...uppåt mot himlen och det enda man ser framför sig är den blåa himlen som breder ut sig. Förväntningarna och ilningarna trängs i magen och man vet att runt kröken så kommer det. Den långa underbara färden. Så kände jag när jag satte mig i Balder på Liseberg i somras. Och det är exakt den känslan jag har idag inför Paris resan.
Just nu är det färden upp, packningen innan, färden ner med kusinen. Sen kommer vi komma runt kröken och sen är det bara att falla falla falla.....Inget skyddsnät, inga måsten bara FUN FUN FUN FUN!
Att en stad och några få människor på denna jord kan få en liten människa som jag att må så bra, att längta så mycket, att ha så roligt, få mig så bekymmersfri jämfört mitt normala jag.
Så den bästa tiden är nu. Precis innan avfärd...innan allt det magiska börjar, innan jag kan börja leva ordentligt för en gångs skull.....


                                                                                                                                    A+

Kommentarer
Postat av: Linda

Önskar jag kunde följa med dej...

2006-04-10 @ 12:09:12
URL: http://nennes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0