Printemps

Det var länge sedan solen sken så starkt som den gjorde och glad var jag för det. Mina morgonpromenader denna helgen utökades betydligt på grund av den värmande solen och vårens alla dofter och tecken som över en natt letat sig upp till ytan. Har glömt hur underbar våren är och jag hoppas att sommaren dröjer sig lite så vi kan få njuta nu när den äntligen kommit.
Har med mina två musketörer klagat på delar av livet och dess innehåll den senaste veckan men kom till insikt idag att livet är inte så hårt ändå. Det är alldeles för lätt att klaga på de saker man inte har ISTÄLLET för att uppskatta de saker man faktiskt har!
Vilket iaf jag ska försöka göra.....Tentan på fredag är väl inget jag tänker längta till men jag tänker se fram emot min födelsedag på onsdag, min dag och ingen annans:), tänker se fram till Festivalborgs helgen med grillning, artister och mys mys i solnedgången. Jag tänker även se fram emot sommaren för på ett eller annat sätt kommer den innehålla Paris. Combien du temps? On verra....
Sex veckor kvar av Örebrotiden för den här gången....Jag skulle ju ljuga om jag sa att jag önskade det var längre....Men tack vare solen och våren och sommarplanerna så kan jag stå ut....Det finns värre platser att vara på....hmm....tja som.....Östra Karup Mohahaahhaha

Ciao Mes Amies

Kommentarer
Postat av: emelie

saknar faktiskt varen hemma litta, de e ju faktiskt inget som slar de=)

2006-04-24 @ 18:29:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0