Back home

I`m home. Det har varit en hell of a summer. Ta de mest konstigaste människor ni känner eller någonsin sett och föreställ er dubbelt så konstiga. Där har du mesta delen av Paris befolkning. Två blottare har jag stött på, pojkar som vill gifta sig med en efter bara en dags bekantskap.
Jag har haft skoj med mina musketörer och ångrar inte att vi gjorde detta. Även om chefen behandlade en som skit, jag har lärt mig än mer franska. Jag har fått erfarenhet inom resturangbranchen.
Jag har levt så ohällsosamt att om jag tar det lugnt nu en vecka så kanske stortån återhämtar sig lite...
Lyssnat på underbart härlig musik, käkat god mat, känt av kärlek, hat, ilska, rädsla och total förvirring. Mer känslor än jag haft på ett år. Men imorgon börjar ngt nytt, jag känner att detta måste bli ett slut på en massa saker i mitt liv.
Jag har ännu en gång lärt mig att man kan inte lita på killar, hur de kan leka med ens känslor, utnyttja en men samtidigt ändå hålla fast dig i sitt garn.
Jag är inte ledsen längre, inga tårar för dig mer, ingen saknad utan bara en växande ilska som för varje tanke på dig sprider sig från topp till tå. Jag vill inte vara du vid nästa kontakt med mig. Bara så du vet...

Örebro om en vecka och jag måste säga att det ska bli skoj!! Det känns som om detta blir ett bra åt...håller ni inte med mig????

Ciao!

Kommentarer
Postat av: micela

du är utmanad. kolla min blogg!

2006-08-23 @ 10:03:42
URL: http://micela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0