over

Som sagt, bestulen pa ens vardesaker och lamnad ensam att ga hem efter nattklubbsbesok, nej det har inte varit den basta veckan, det kan jag inte saga. Mycket brak, mycket biljard och mycket tjafs om money money, att dessa sma slantar ska skapa sa mucho problemos!
sommaren borjar ga mot sitt slut, om mindre an tva veckor satter jag fotterna pa svensk mark. Det ska bade bli skont och vemodigt. Sommaren har varit valdigt speciell. Det har hant mycket och mycket kanslor har varit inblandade. Karlek var vad jag onskade hela aret i Oret men nu nar jag fatt det sa vet jag faktiskt inte om det ar sa fantastiskt, det ar ju mest jobbigt....

Det kommer bli ett annorlunda liv att komma tillbaka till, har levs det mest for stunden, gor det som faller en in och rusar in och ut ur husen- vi ar lika stora dramaqueens allihopa!!!!
Nu ska jag gora det basta av det som ar kvar av sommaren, med mina homies eller utan dem!!

Ciao!!

Kommentarer
Postat av: jossan

kärlek is a bitch! can't live without it.. can't live with it..

2006-08-04 @ 21:52:02
Postat av: celis

baby. snart ses vi :) vi ska springa ut ur husen med jämna mellanrum, yes :) börja med morgonträningar kanske? :) vem vet. jag är sugen som fan. vi ska simma iallafall, det vet jag :) haha. tshi på tjuvarna :( LOVE YOU"!

2006-08-07 @ 12:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0