Tva manader

Fredagen den 11 augusti. Det ar nu exakt tva manader som jag befunnit mig i denna stad. Det ska faktiskt bli skont att komma hem. Att fa ata normlt igen, att fa leva ett inrutat rutin liv med mindre drama och mindre kanslostormar.
Den senaste veckan har inneburit tva nattklubbsbesok, ett OZ besok(australiensiskt hangout) orkatta oss till tvatteriet, borjat packa mina vaskor och brakat ung fyra fem ggr med pojken.
Har hunnit med nagra biobesok och slosat bort annu mer pengar. Kussen har akt hem och det saknas en i ganget; det marks. 
Jag har ju varit upp o ner med mina tankar angaende hostens planer men det blir helt klart Orebro igen.  Den 23 bar det av norrut igen och detska val anda bli ganska trevligt, serfram emot en hostfylld av aktiviteter.
So I'll see yall up there!
Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan

ja visst ska d bli skönt att komma in i dom gamla rutinerna igen! ses snart!

2006-08-12 @ 12:38:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0