Utmaning!!

Har blivit utmanad av först Micela och sen Linda!  Så här kommer nu min enkät!

Fyra arbeten jag haft:
Kassörska på ICA
Receptionist på GN
Servitris på fransk resturang
Au pair

Fyra filmer jag kan se om och om igen
Dirty dancing
Getto blaster
Dangerous minds
Grease

Låtar jag gärna hör(Just nu)
Ridin
Bordel
Sexy Love
Unfaithful

Fyra städer jag bott i
New York
Paris
London
Örebro

Fyra tv-serier jag gärna ser
Vänner
Sex and the city
Lost
Grey´s anatomy

Fyra ställen jag vill åka till
Sydamerika
Elfenbenskusten
Los angeles
Bahamas

Fyra websidor jag besöker dagligen
aftonbladet.se
seb.se
vännernas bloggar
limewire

Fyra ställen jag trivs
När jag mår bra trivs jag mest var som helst

Fyra personer jag vill träffa
Den stora kärleken
Britney Spears
50 cent ( för att se om hans skratt är lika mysigt i verkligheten)
Mig själv om 30 år

Fyra personer jag vill utmana med denna enkät
Malin
Anna
Emelie
Jenny



Kommentarer
Postat av: micela

EYYYYYYY! utmanad einte jag dig först eller!

2006-08-24 @ 21:06:00
URL: http://micela.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0