Be as u are!

Jag skulle egentligen bara kolla mailen lite snabbt men fastnade och började glutta på alla kort min bror har på sin dator(lugn henkeboy, bara sådana som jag själv var med på). Jag insåg ganska snabbt att även om man hela tiden tror att man kan förbättra sitt utseende så han man faktiskt vid ett antal tillfällen innan faktiskt lyckats ganska bra! Det senaste året har jag gått från blont till mörkbrunt till rödlätt and then beck to blonde again. Inte konstigt att jag nu fått klippa av en bit för att få bort de värsta kluvna topparna.När jag nu ser på korten från USA 2003 så ser jag en lång man av hår som böljar över axlarna och inte en kluven topp är i sikte-what did I do to it and WHY?? Jag har haft mina ups and downs men aldrig varit super nöjd med vad jag sett...men jag har kommit att inse idag att jag ska fan minsann vara nöjd with what I´ve got. Det kunde faktiskt varit så mycket värre!! Så from to all of u- ta vara på vad du har och gör det bästa av situationen, och är det ngn som klagar så ge dem en fet spark ngnstans där de förtjänar den!
U are wonderful the way u are!!!
Livet är (som jag sagt tidigare) way too short för att må dåligt över en lite för stor näsa, ett kilo för mycket och en rynka på fel plats.
Ur flaws makes u even more perfect skulle jag vilja säga!
Så nu är det dags flr mig att själv leva efter detta måttot och de som nu vet vad jag gått igenom de senaste två veckorna vet också att det innebär en mindre person i mitt liv...om inte denna kan ställa skiten till rätta igen... Paris- Me myself and my beautiful I are ready for u!

Ciao

Kommentarer
Postat av: jossan

tja babe! nu har ja äntligen bredband igen! och du.. you go girl!!

2006-06-08 @ 17:40:32
Postat av: celis

you are beautiful, det har jag alltid sagt TRAMSA DÄR! Rocka loss i PARIS!, så ska jag rocka loss med matlagning här nere i skåååne :)

2006-06-12 @ 19:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0