Hemma igen

Det var ändå med lätta steg som jag tog mig till tågstationen på fredagen för att få återvända till Båstad. Hemma väntade föräldrarna, kusinen. Fredagkvällen blev spenderad i Hbg med kusinen som suktade efter en viss vabdnmedlem som kvällen till ära uppträdde på nattklubb. Lördagen var det dags för födelsekalas för farbrodern och sen vidare till puben med kussen och min favvo sthlmare-sofia! Efter att de tre andra tittat djupt i ölglaset diskuterades de vilt hur mycket aftonbladet sög, huruvida vi skulle rösta för maktbyte till hösten eller inte och varför människor förändras utan att märka det. Trevligt galen kväll. Idag var det så dags för föräldrarnas infamösa tipsspromenad. De går den varje söndag och idag fick jag den stora äran att få följa med.

Mitt stora dilemma just nu är ifall jag ska packa upp eller jag ska bara packa över till en annan väska...det börjar bli ruskigt nära till avfärd och jag begriper mig inte på vad jag gett mig in på. Dock när jag handlade med min mor idag på min-om-det-inte-vore-för-paris-arbetsplats, så insåg jag hur hemskt det skulle ha varit ifall jag faktiskt skulle stått där i sommar. Jag tackar min lyckliga stjärna för mina två girlisar som bestämde sig för att ge Paris en chans!
 
När jag sen ser de wannabe brats peeps som börjar krypa upp ur hålorna så övervinns ångesten av glädje...men måste dock säga, att värre än dryga stockholmare är wannabestockholmare som bott där ett tag och anser sig vara en...det går bort...That is just nasty bad!

Ciao

Kommentarer
Postat av: celis

åhh du kommer få en såå rolig sommar. på torsdag beger jag mig till lund, ska hälsa på vår crocketkompis =) PUSS LOVE YOU!

2006-06-06 @ 16:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0