Lite av varje...

Det har med att leva for stunden, det kan jag lova att jag tar vara pa, tanker inte pa morgondagen utan kanske mojligt fem minuter fram... Jobbet gar bra, forutom en utskallning for att de ej forstod vad jag skrivit, da lat jag en tar rinna for inte en enda gang i mitt 23 ariga liv har ngn skallt pa mig pa jobb. Det ar en restaurang och bar och jag jobbar bara kvallar. Dock ska jag leta upp ett nytt pga av vissa saker som jag ej star ut med...
Var redigt jakla pa sniskan i lordags och rande runt pa de franska gatorna med pojken, tur att han var nagorlunda ok for annars hade jag nog inte hittat hem;)

Annars gar livet som vanligt, nu ar det dags for att aka hem till lyan, har ej varit dar pa nagra dagar... blir ju latt sa hihi

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0