P

Vindar har vant. Jag avskyr inte langre att ga till jobbet, nu nar kanske kusinen ska borja dar med kan det bli annu mer skoj, plus att fa vara ledig fredag och lordag ar ju hur bra som helst!!
Igar kvall fick jag ta metron helty sjlav hem kl ett pa natta. Nar jag sen gatt av och lyckats ga vilse krop paniken fram lite grann. Det ar aldrig bra som ensam tjej att vandra runt pa natten... Men Browni lyckades fa mitg pa ratt spar och hem kom jag. Dagarna spenderas genom att fika pa de olika fiken runt om i stan, det har inte blivit nagon riktig utgang an men pa lordag vankas det tequila race och nattklubb... Ser vi fram emot. Sen pa tisdag far vi besok av var kara stockholmare Sofia, ska bli trevlitg!
Jag har inte en sekund angrat att vi akte hit, it is so worth being here!
Inatt blir det att vandra runt pa Paris gator da det ar musik fest, med massa olika band som spelar runt om, mycket mysigt och speciellt for staden!!!

Nu ar det ater dags for an frappucino pa starbucks!

A bientot
Ciao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0