Paris dans mon coeur

Sorry for the lack of updates...Allt e sa dar jobbigt underbart har nere. Vi har besok fran var favoritstockholmare och igar kvall efter hon landat blev det irlandsk pub, dricka och massa skratt. Idag ska kussen borja pa mitt jobb och sen blir det utgang ikvall igen, arligt talat sa gor vi inte mycket mer an festar, jobbar o sover, mat star inte pa schemat. Det gar daremot fotboll, och nar France vann sin match igar var det liv i hela Paris. Helt galet men samtidigt sa himla skoj!!! Jobb gar bra da jag blivit lite av en favorit hos chefen; vilket dock innebar att jag far mer jobb.... Dock jobbar jag fem timmar om dagen vilket inte ar vidare mycket men samtidigt e jag inte har for att jobba utan for att ha skoj skoj skoj!!!

Med pojken gar det upp o ner men mest upp, han har ett satt som iaf far mig att ma bra o skratta och det ar ju viktigast!!!

Saknar alla mina hemma, hoppas allt e bra PUSSSSSSS pa er!!!!

Kommentarer
Postat av: LINDA

Du anar inte hur gröna av avundsjuka jag blir när jag läser din blogg!! Själv sitter jag här hemma på holmen och gör absolut ingenting, NADA! Har i tre dagar legat på mammas soffa o glott på vänner eftersom d regnar ute, nu e mina ögon fyrkantiga av sammanlagt 17 timmars tv-tittande... Kärleken går d si så där med, e mest irriterad på grannen för att allt måste vänta till hösten...men den som väntar på något gott... Nåja, på fredag e d dags för jobb igen o då ska jag flörta me snygg-anders...hihi! Får höra mer om d nån annan gång :) HA D BÄST! o hälsa dom andra parisarna...hihi

2006-06-28 @ 17:37:10
Postat av: jossan

underbart för dig! själv kom ja hem från roskilde i natt.. luktade inte gott alls... så duschen va underbarare än vad som går att beskriva (efter 5 dagar hade en kall dusch varit underbar oxå) nu är d tillbaka till uppsats och plugg! kramkram

2006-07-03 @ 11:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0