Paris- forsta veckan!

And we are finally here! Som jag har pratat om denna Paris grejen sa e det skont att vara har. Det ar sa varmt att det forslar, 34 grader i skuggan pa en bra dag och vattenflaskor saljs som smor i solsken. Lagenheten ar hur cool som helst, kanske liten men vi kommer overleva!!
Min kara kusin har hittat jobb efter en dag och Eme provjobbar for fullt och har forhoppningsvis fatt jobb aven hon...sjalv har jag inte hittat ngt an men det har gatt tre dagar sa jag har inte tagit upp angesten riktigt an...Ganska skont att glida in och ur affarerna; kolla VM fotboll och sola i parken..Men idag blir det effektiv letning da imorn Sverige spelar sin andra match och da maste vi ju heja!!
Det har bara gatt tre dagar men det kanns som vi vatt har hur lange som helst, alskar staden, dess folk och vad vi de tre musketorerna hittar pa for bus...haha

Stotte pa ett gammalt ragg igar och sprang raskt over gatan, betalade 120!!!!! kr for ett glas juice pa champs elysees och ett tag funderade jag o kussen starkt pa spring nota men ska jensan jobba pa resturangen bredvid sa var det bast att vi betala....

Har upptackt att metron ar himla dalig for hyn men varmen bra for vikten hihi

Nu ska vi ut med Sannas CV, ett litet besok pa H&M och sen kanske en till frappucino pa starbucks...Dit kan man aldrig ga for manga ggr!!

Ciao!


Kommentarer
Postat av: nina

jag tänker på dig borta i snigel-landet!

2006-06-17 @ 00:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0