Tjena kexet, står du här och smular??

Det har varit en mycket trevlig vecka o solens och familjens tecken. Tagit det lugnt och njutit av stilla Båstadliv. Häromdagen var jag på väg ut från ICA med mor o lastad vagn, osminkad och ner dressed, för just ett ICAbesök. Vem sitter inte där på ett café om inte den stora kärleken från ålder 9-12?? Han gick i nian och jag i trean. Jag var dökär och följde honom vart han gick. Måste nog erkänna att jag var en hemskt galen kärlekskrank lite flicka som blottade mina innersta känslor(kanske nobben där gjorde mig till den jag är idag) Han var mörk, så där bara överjävligt snygg och perfekt. Att jag inte ens förstod att han inte var intresserad när hans syster kom och sa att han inte besvarade min kärlek, är ju ett mysterium. Han ser fortfarande bra ut men kärleken har givetvis lagt sig. Men jag ryckte till av åsynen och insåg i samma sekund att jag inte var i mitt esse....men who cares really?
Sista dagen i Båstad och jag håller förgäves på att få ihop resväskan, how much does a girl really need??
Idag blir det fotboll för hela slanten, först ut är det England, sen SVERIGE!!!, och sist men inte minst Elfenbenskusten. Av olika skäl får jag väl vara lite intresserad av just det laget;)
Jag vet att jag spytt galla över sthlmare/brats men de finns faktiskt ett par pojkar from up there som jag redigt gillar, de är så spirituellt upplyftande att de mycket väl skulle få hänga i min trädgård en eller två timmar...En överdos kan ju dock leda till något mindre bra:=)

Ciao!

Kommentarer
Postat av: nina

var det johan?

2006-06-14 @ 17:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0