Update

Oboy Oboy Oboy vqd jag gillar denna stad!!! Sen vi kom hit har det varit fullfart vartenda dag, metro hit metro dit, jobb jobb jobb( jag har nu oxa hittat) och fest fest fest o fotboll fotboll fotboll. Det var tur for sverige att de lyckades gora ett mal for det fick hela baren vi var pa att jubla o da var jag o jensan de enda svenskar i byggnaden...Tom australienarna och fransmannen jubla!
Det ar varmt men jag star ut, trodde det skulle bli mer problem an sahar men det ar klart, det blir nog varmare i juli...

Pojken har varit redigt rolig och snall an sa lange, vi har knappt varit har en vecka men det kanns som en evighet...Vill aldrig det ska ta slut har!!!!

Hoppas du e ok micela, det finns fler skanska fiskar i sjon... hoppas ditt jobb gar bra!
Hur har du det med karleken linda? Gar det bra pa baten?
 Saknar mina chicks i Oret!


Cizo

Kommentarer
Postat av: jossan

va bra att du har d bra!! va har du fått för jobb?

2006-06-19 @ 17:50:01
Postat av: micela

pussetussen!

2006-07-18 @ 11:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0