Back in B

Hamburg blev en trevlig avstickare från plugglivet. Shopping blandades med goda glasspauser och en skönsjungande italienare som imponerade. Kussen och jag letade febrilt efter ett nattliv men hittade inte en enda plats där vi kunde svänga våra lurviga utan istället tog vi en snacketolva. Trevlig och avslappnande helg. Men nu tror jag allt det är dags att åka tillbaka till min små stjärnor på min Örebro himmel dvs ålänningen och skåningen. De väntar däruppe på mig med lite snaskigt skvaller- I just know it!
 Så nu är det B-uppsats, soliga dagar och avslut på denna terminen som väntar!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hamburg...SUPER DANK!!

2006-05-16 @ 10:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0