Mupp!!

Jag sitter här nu med en stor godispåse i magen. Och en röd näsa som varit ute i solen alldeles för mycket denna helg. Jag har haft mitt första gräl med fransmannen. ( Min näsa är ej röd pga av ett slag då allså=) Vi tjafsar med jämna mellanrum men denna gången var det på riktigt. Och jag hatar att bråka med någon, speciellt någon som jag bryr sig så mycket om. Därav godispåsen och jag vankar fram och tillbaka och tittar på mobiltelefonen var tredje sekund för att vara säker på att han ej har ringt... Men det har han inte, nu har det gått tre timmar så nu kommer han ej ringa, så är det bara. Puh vad det är crazy jobbigt att ha det såhär.

Men....helgen spenderades i Herrfallet utanför Örebro. Där var jag på fadderutbildning för att lära mig att på bästa sätt ta hand om dessa små nollor som en dag kommer stå på introduktionen om tre månader.
Det har varit mycket skoj. Trevligt folk hittade jag bland de andra så skumma ekonomerna och diverse andra people from outer space. Fick skratta, sjunga runt lägerelden med begåvade trubadurer, visa mina skills i brännboll( damn am I good as a brännare??), prova på olika lekar och lyssna till diverse föreläsningar. Jag har bränt ansiktet och envisats med att ha solglasögon och har nu vita ringar runt ögonen. Men jag har haft mycket mycket skoj och jag kan ta tillbaka mina ord om att det inte finns pojkar på denna skolan för efter denna helg måste jag erkänna att det finns potential. There, I said it!:)
Imorn är det dags för "nytt liv" igen. Jag börjar om och om varje vecka. Men denna gång är det infär sommaren...har varit lite halvloj på senaste. Nu sätter vi igång!!!

Så i väntan på att fransmannen kanske...kanske....KANSKE hör av sig så ska jag göra det jag är bäst på, att skriva listor och planera för de sista veckorna i Öret!

Ciao

Kommentarer
Postat av: emelie

mohahahaha matse va jobbigt att vara vit ibland, ser den roda nasan framfor mej hihihi

2006-05-08 @ 14:39:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0