S

Vill passa på att be om ursäkt. Jag vet att jag är ganska negativ, tja most of the time faktiskt. Det har tyvärr blivit så. Sen 2004 har något saknats, något i mitt liv inte stått rätt till. Jag vet fortfarande inte vad det är men I´m working on it. Jag önskar att den gnagande känslan av saknad, av att vara på fel ställe, av att inte vara tillfreds med mig själv kunde försvinna. Den förtar och förgör mig. Men kanske fårjag mitt svar i sommar, kanske kommer sommaren innebära ett steg i rätt riktning och det hade gjort så mycket...Så jag är faktiskt lessen att allt blir negativt när det kommer för mig...Ill try to do better....

Idag var andra dagen jag njöt av vackert väder och efter en lång promenad i morse tog jag och två vänner sats och promenerade ända in till stan. Sen blev det Kubb, brännboll och till slut krocket. Och jag måste faktiskt ta tillbaka en saj jag tidigare sagt. Det är faktiskt riktigt mysigt med den skånska dialekten. De två sanna skåningarna jag o Micela fick idag sällskap av en galen lundapojk som fick oss att skratt gott med sina långdragna analyser av hur krocket faktiskt skulle spelas. Mycket trevlig kväll men ett gäng mysiga människor.

Fem veckor kvar av denna termin. Ganska stolt över mig själv att jag nu snart har gjort ett år på universitetet. Jaghar tagit mig igenom det och det har gått hyfsat. Ska bli skönt med sommarlov:=)

Keep enjoing the sun while its here...

Ciao!

Kommentarer
Postat av: micela

en riktig höjdarkväll med andra ord. längesedan man fick skratta så hjärtligt :) hoppas du har kul på fadderutbildningen, du kan nog lära mig något bra sedan då :) nu ska jag & frida cykla in till stan och hänga. Puss!

2006-05-06 @ 11:12:31
URL: http://micela.blogg.se
Postat av: emelie

va kul att ni hade kul=) kom pa att du skulle pa fadder utbildning sa du kan ju ignorera ev tykna kommentarer i mailet jag skicka hahahaha

2006-05-06 @ 11:37:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0